Selasa, 11 Disember 2012

Baik aku diam jer

Sekian lama aku tak update....

Aku ingat lagi time sms masuk ke dalam handset cabuk aku....

"takpelah awak,awak takkan faham saya,dan awak memang tak pernah faham saya"(macamana tu?)

Aku mengeluh panjang..Bukan niat aku untuk memutuskan silaturahim yang kitorang dah bina dari alam sekolah.Perlahan lahan aku menaip bait-bait kata yang aku harap tidak mengguris perasaan kau....

"tak pe lah awak,cuma saya harap awak jaga diri lepas ni,belajar rajin-rajin...insaallah setahun je lagi nak abis...."

Aku tak pernah sekali pon buang ko dari hidup aku,Diam adakalanya aku rasa cara terbaik...dan....

kali ni aku betul-betul terasa....

sooo......penyelesaiannya.....diam seribu bahasa...

p/s : aq tak faham dengan sorang budak rumah aku ni.....hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan