Rabu, 6 Mac 2013

Berakhirnya semester 4...selamat datang 5...

Hurmm...setelah sekian lama aku tak menghadap blog ni...akhirnya....hehehehe..can malican oi..oi..oi...

Urmm,hampir 3 tahun da belajar kat sini...ni pon da sem 4...dah habis pon sem 4...so....


bila aku fikir balik,macam-macam dah aku lalui kat sini...susah,senang suka dan duka (pahit berlambak)..lepas ni da nak start praktikal dah...huhu...syiok sangat sebab dapat paktikal 2 bulan dekat dgn rumah...(alah anak abah mmg ar suka dapat praktikal kat rumah)...Time praktikal nanti lain pulak situasi kan...erm,,xpe-xpe...kita tgok la dulu camane...(macam eksited jer)...

serius aku cakap...sejak masuk kolej PUSRAWI ni ar aku mula uruskan semuanya tanpa mak dan abah...yelarh sebelum ni mana pernah duk jauh dari family...paling jauh pon masa PLKN...(terpaksa time tu). Ingat lagi time mula -mula masuk sini...tiap minggu aku balik Raub...(nak buat camne ...tiket bas 9hengget jer).


Yelah ,kat kolej ni lah....aku belajar benda baru,subjek baru,kawan baru,kawan serumah baru...semua baru la kiranya...Tapi alhamdulillah aku dapat hadapi dengan tabah...Yeahhh....niat datang untuk belajar direstui...

errr...macam-macam dugaan yang aku hadapi...xpe la...biarlah rahsia aku jer...hahahaha...1,2,3....jerit...hoooo........




erm,,,xboleh nak tulis panjang-panjang...exam ade 3 paper lagi xselesai....sooo inshaAllah untuk paper seterusnya....





2 ulasan: