Khamis, 22 November 2012

Handset kesayangan hamba...

hurmmm,,,seronoknye tengok kawan-kawan yang guna black berry,i-phone,samsung galaxy....

tp aku sedar,aku mana mampu nak pakai black berry atau handset canggih...so aku pakai jer ar handset nokia C-3..handset cap ayam...alarh,sekali tengok macam black berry jugak (nak sedapkan hati konon...puiii).Kadang-kadang rasa segan jugak nak pakai handset cikai ni,nak-nak time duduk sekali dengan korang yang pakai handset canggih....tetiba ade hamba Allah call plak,,,nak angkat pon kadang aku segan....hahaha

                                      ~  Ni ar handset c3 aku...xmahal tapi memadai buat aku ~

Aku teringin jugak sebenarnya nak pakai handset black berry ni.Tapi apakan daya ,banyak benda lain yang lagi memerlukan...so aku kuburkan dulu harapan berry hitam tu...haha...so...pakai je ar handset cap ayam ni....janji boleh call boleh mesej sudah...(peduli ape aku....)

So,,sebab tu jugaklah aku selalu silentkan handset aku...Handset C-3 tu aku beli time aku dapat alaun PTPTN...sebab tu ar aku sayang giler kat die...Weh,tapi kalau setakat pakai jer handset mahal tapi takde kredit or xmampu nak topup baik tak payah....konon pakai black berry tapi topup 5hengget...malu jer...puiii!!!ape barang bro???

P/S : teringat time dapat c-3 dulu suka pepalih weh....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan